Off we go




Så, Nu är man uppstigen.. Ska gå och äta frukost nu så kan jag börja göra mig klar, packa bilen osv sen. Mattias ska komma hit och hjälpa mig få upp huven & tankluckan så jag kan fara å tanka och därefter bege mig norrut :)

När jag kommer fram är ju Emil & Oden på jobbet så det ska bli skitkul att komma in dit å se Odens reaktion. Alltid när man dyker upp nånstans där han inte väntat sig blir han först såhär "Åh det kommer nån" upp med öronen och ser förväntansfull ut och sen ba "VAAAA ÄR DET DUU" Rycker till i hela kroppen och drar ihop sig och viftar på svansen så hela kroppen gungar och sen tillslut kommer han på att han ska komma fram och hälsa ! Söthjärtat <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0