Måndag

HejHej !

Nu är jag hemma i Luleå igen efter en vecka på vift.. Vad ska man säga, Jag har haft det så jävla bra. Saknar redan Emil så jag blir galen.. Som tur var kommer han ju hit på Fredag <3 Har oxå varit sjukt skönt att slippa jobba !!

Julbordet/festen i Lördags var då jätterolig till en början men sen som vanligt när alla börjar bli för fulla blir det missförstånd och tjorv. Tröttsamt men så är det.. Och efter den baksmällan jag fick smaka på under Söndagen kan jag säga att nästa gång jag är full blir till sommarn tidigast det kan jag sätta en tusenlapp på !

Medans jag låg hemma och spydde tarmarna ur mig for Emil till Luleå och hämtade några skotrar, Egentligen skulle ju jag oxå åka hem på Söndagen men jag mådde så dåligt och var så trött åsen när Emil väl kommit tillbaka vart det så sent så jag bestämde mig för att åka imorse istället.. Steg upp vid 05 så jag var goode trött under bilfärden, kom till Luleå när jag alldeles snart skulle börja jobba så det vart en lite stressig morgon !

Nu är mitt enda måste för dagen att åka och handla mat men jag skjuter på det en stund till iaf.. Sen blir kvällen lugn, väldigt lugn :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0