Lördag

Hejhej !

Var ett tag sen jag skrev nåt här men det har lixom inte blivit.. Vad har vi gjort sen sist då ? Jo vi har varit till Pajala på Julbord, varit hos Emils föräldrar, varit här på jobbet som vi är även nu och på dagarna har jag roat mig med att städa lite osv. I Torsdags var vi även en sväng i skitvädret till Finland för att tanka och hämta bildelar.

Jag har åtmintone haft bilen inne här i verkstan i flera dagar så att den fått tina av och eftersom det läkt in vatten nånstans när det regnat som fan här under hösten så har vi tagit upp golvmattor osv så allt fått torka upp ordentligt. Liten småservice har oxå blivit gjord som fyllt på alla vätskor, bytt lite slitna kablar etc. Och det viktigaste av allt.. I Bagaget och bakre hjulhuset har jag haft ett ganska stort rosthål där det kommit in en massa lera å gojs så nu är hela bagaget tömt, urspolat och skrubbat. Rosthålet hade Emil hunnit laga halva igår men nu är vi som sagt här på jobbet igen för att han ska göra färdigt det så man kan måla och rostskydda sen så är de klart :) :)

Ikväll är tanken att vi ska på ett annat julbord i Pajala med någon show efteråt med Emils chef & chefsfru så det ska säkert bli trevligt :) Nu ska jag hursomhelst ta och städa här på kontoret och så. Imorn är det dags att åka hem !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0