Hejhej !

Nu är jag på Emils jobb och har möjlighet att stilla mitt internetbegär lite hehe ;) Nej så farligt är det inte men jag väntar på att han ska sluta ås vi kan fara och äta någon god middag :) Sen blir det att baka lussebullar och han ska skruva skoter..

Vad har hänt hittils då, Jo jag kom ju fram igår vid lunchtid och då var det över 20 grader kallt så man var ju lite frusen.. Städade här på jobbet och sen åkte jag hem till Fällan och började med middag osv. Tog det bara lungt under kvällen och idag har Jag & Oden varit hemma på förmiddagen och diskat, städat å plockat lite.. Och kanske tagit oss en tupplur ;D Klart man ska få vila upp sig lite när man är ledig :)


Nej.. Nu ska jag nog börja röra på mig =)


Kommentarer
Åsa

blev oden glad när han fick se dig som du skrev i nått inlägg sen? :P

2011-12-13 @ 17:58:26
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0