En braa helg !

Ja, Vad ska man säga.. Den här helgen kunde inte ha varit bättre.

På Fredagen har jag ju redan skrivit vad jag gjorde i inlägget nedan.. På Lördag steg jag upp tidigt och inväntade Emil som kom med Morgonbussen.. Trodde att jag skulle hämta honom från busshållplatsen men helt plötsligt dök han upp här med julmust & lussebullar åt oss :)

Tanken var ju att han skulle köpa en bil som vi skulle åka och hämta i Piteå men den killen svarade inte.. Och det gjorde heller inga andra ägare till intressanta bilar på blocket så det vart inga affärer den dagen utan vi åkte runt på en liten Julklapps och braåhagrejers shoppingtur istället :)

Jag skulle ju på Raj-Raj kl 19 så innan dess myste vi bara på, lagade Tacos och åt osv. Där på eftermiddagen fick jag även höra dem vackraste orden på väldigt länge... Nämligen att vi ska försöka igen, Vi ska försöka ordna det här <3

Jag åkte iväg på konserten och Raj-Raj levererade som vanligt.. Jävligt bra och roligt var det. Och så avslutade dem allt med Boeves Psalm.. Tilde & Idas Pappa, som även är basist i bandet gick fram till mikrofonen och sa att "Nu tycker jag ni ska tänka på nån ni tycker väldigt mycket om.. Eran Mamma, frugan, flickvännen eller vem det nu kan vara - Den ni tycker om allra mest" Och det var så jävla klockrent för att den där låten, För mig är den Emil och inget annat, Jag förknippar den så starkt med honom och att få höra den just igår med den uppmaningen kändes verkligen som ett tecken :)

Och sen att få komma hem på kvällen.. Till en lägenhet som INTE var tom och tyst. Där Emil hade hängt upp grejer jag behövt hjälp med, tänt upp all mysbelysning och bara var där. Jag tror inte jag kan beskriva vilken glädje det är att ha två täcken i sängen igen istället för att ena sidan är obäddad, att somna & vakna tillsammans, att äta tillsammans, gå ut med Oden tillsammans.. Att helt enkelt få vara med den man älskar mest.

Idag har vi då iaf varit till Piteå så han kunde köpa bilen.. Jag har blivit skitförkyld och har absolut inte tid eller råd att vara hemma så jag har gjort vitaminkickssmoothie, druckit te med honung, tagit alvedon och sitter nu här med halsduk på :) Ska just springa ner i tvättstugan för jag tror att jag har tvätttid ikväll.

Summa sumarum har helgen varit underbar och jag vill även ge ett Stort Grattis till Tilde och hennes Jonas som i Fredags äntligen fick sin lillkille <3


Kommentarer
Åsa

va kul att ni ska försöka igen :) hoppas det löser sig till det bästa! :)

2011-12-04 @ 18:26:33
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0