Trist

Nä nu börjar jag tycka det är långtråkigt.. Vill att älsklingen ska komma hem ! Inte för att vi hinner vara med varann nå speciellt länge då heller, Han ska ju upp till byn och jobba igen men ändå bättre än inget så jag längtar :)

Idag har varit rätt lugn men ändå är jag tröttare än tröttast. Ska gå ut rätt tidigt med Oden på kvällsprommisen så vi får sova länge inatt :) Har en rätt stressig och tung jobbdag imorn men som tur var kunde Mattias åka hit på lunchen och gå ut med Vovveliten :)

Nu ska jag äta någon kvällsmat och plocka fram så det är förberett till frukost och lunch imorn. Sen blir det som sagt prommis och hopp i säng !


Vet ni föresten vad som har hänt i Rättvik ?.. Dem åkte ju ner med Lincolnen på Söndag och inte ens ett dygn hann dem vara där, På Måndag körde en gammal kärring rakt in i sidan på dem.. Det var dem dörrarna !


Ett stycke Lincoln med ej demolerade vänsterdörrar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0