Tisdag

Jag har faktiskt hunnit med en hel del sen sist jag skrev.. Eller en hel del är väl att överdriva men jag vart så less på att sitta här å göra ingenting så jag styrde kosan mot Storheden och Ö&B, Granngården, Ica Maxi och Willys.

Jag handlade allt man kan behöva när man ska sanera ett helt jävla snuskställe till verkstad hehe.. Nä men bilverkstan där Emil jobbar har inte blivit städad på väääldigt länge och med tanke på vad det är för lokal är det jäkligt skitigt med all olja å smuts. Så det blev hink, mopp, svampar, allehanda medel och så vidare :) Det ska nog bli fint när jag och min inneboende perfektionist är färdiga där :)

Passade på att småhandla lite mat så jag har i veckan och när Mamma och dem ska komma upp i helgen.

Sen har jag tvättat och ska alldeles strax springa ner i tvättstugan och hämta upp det sista. SEN kanske jag ska ta det lungt.. Vet inte vad det är med mig.. Kan inte sluta stressa. Sitter just nu och är helt uppe i varv över att min 4timmars kund imorgon avbokade så nu har jag helt plötsligt bara 2 timmars jobb imorn IGEN.. FAAN, Inte blir det nån jävla lön av att jobba två timmar om dagen. Hojjjaa !

Nu ska jag nog tröstäta lite glass !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0