Tisdag

Godmorgon, Godmorgon !

Vilken fin dag det är idag.. Sådär härligt höstigt i luften och strålande sol. Antar att det kommer bli varmt idag.. känns så nu iaf :)

Jag verkar bli ledig idag så jag har studsat upp ur sängen strax före 7 och börjat tvätta kläder, handdukar och sen står Odens alla filtar, handdukar och kuddar på tur.. Dem är inte så fräscha just nu kan jag tala om.

Ska vänta tills det blir lite senare innan jag börjar dammsuga och slamra med disken annars blir nog Emil purken ;) Men måste hursomhelst få det gjort nu på morgonen för sen ska vi iväg på Shoppingtur.. Bla ska Biltema besökas och sen in till stan där Emil ska till Optikern och jag hade under tiden tänkt besöka biblioteket på Kulturens hus :) Tror det var en massa andra ärenden vi skulle göra oxå men man kan ju inte komma ihåg allt :D

Nuuu ska jag kolla runt här på datorn lite ;)




Uppdate: Buhu, Jag blev inte ledig. Ska jobba 14-17 så vi får lov att vara lite effektiva på förmiddagen om vi ska hinna få nåt gjort.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0