Söndag

Hej, God morgon, God förmiddag !

Idag började jag morgonen med att läsa ut min bok.. Jag blev så trött igår att jag inte orkade med dem sista kapitlena men det första som slog mig när jag vaknade idag var - Jag måste veta hur det slutade !! Rescension till boken hittar ni i inlägget nedan, Rekomenderar er verkligen att läsa den !

Jag har druckit en smoothie och en kopp kaffe till frukost men känner att det snart börjar vara dags för lunch. Har alldeles nyss diskat så nu ska jag vattna blommorna innan jag tar tag i mig själv :) Ska klippa och måla naglar, färga ögonfransar, duscha osv :)

Det verkar dessutom vara riktigt fint väder ute, Ska bli så skönt när Oden kommer hem så man tar sig ut och promenera varje dag.. Tro det eller ej så saknar man faktiskt att ha en anledning att gå ut. Jag tar mig liksom inte för det själv..

Nej, Nu ska jag gå och äta.. Det blir Carbonara till lunch och till middag funderar jag på om jag skulle göra någon krämig kyckling i ugn smaksatt med Harissa ?



Kommentarer
Viktoria

Älskar carbonara !

Hälsa gärna på i min blogg där det bjuds på humor, stand up, muscicerande och andra rolighter :)

http://www.aglepta.blogspot.com

2011-08-28 @ 18:23:10
URL: http://www.aglepta.blogspot.com
spiderchick

sv. Jag fick handduken på Ica när jag handlade choklad eller vad det nu var. En gåva alltså :-)

2011-08-28 @ 20:11:11
URL: http://spiderchick.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0