Rubrik

Hej !

Torsdag idag, Är det inte sjukt hur fort den här veckan har gått ?! Trodde jag skulle klara mig med att handla först när Emil kommer på Söndag men se det gör jag nog inte så jag ska röra ihop nån middag nu och äta så far jag och handlar + tankar bilen sen. Ska för ovanlighetens skull åka till Willys i stan idag tror jag eftersom dem håller på och bygger om och det är sån oreda på Storheden.. Eller det kanske har hunnit bli lite mer klart nu sen sist jag var där hmm... Jag gillar inte att handla på den i stan, Hittar fan ingenting där. Ähh jag får se vilken jag väljer..

Sen måste jag duscha och städa i badrummet. Kanske betala lite räkningar så man har det bortgjort ? Blä vad tråkig den här dagen vart nu då.. Ska lätt köpa nåt gott på affärn iaf, Det är jag värd ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0