Pjuh

HejHej !

Idag har jag fått ihop en full arbetsdag vilket nog är välkommet på nästa lön.. Och på tal om lön är det ju den 25e vääldigt snart tjoho ! Jag har typ tusen räkningar denna månad och dyra sådana oxå som försäkringen på bilen osv.

Hursomhelst var det väldigt jobbigt för en slöfock som mig att jobba hela dagen så nu har jag ont i fötterna och i höger axel samt är väääldigt kaffesugen.. Måste dock diska ur pannan och koka nytt först vilket känns lite jobbigt.

Håller även på och tvättar lite kläder nu som jag måste gå ner och hänga upp och sen ska jag diska och duscha. Resten av kvällen tänkte jag ta det lungt ! :)

Förövrigt är jag kraftig sugen på nåt gott !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0