Onsdag

Yey, Nu har snart halva veckan gått !

Idag blir det så mycket som 2,5 timmars jobb weeiii, Jag känner på mig att det här drar in feta pengar alltså. NOT.
Nåja, Jag är ju ensam med Oden så jag hade ändå inte kunnat jobba så mycket. Men nästa vecka tänkte jag försöka tjata till mig lite extra timmar då jag tror att många kunder börjar vara tillbaka nu efter sina sommaruppehåll.

Hursomhelst är jag sinnessjukt mongomegatrött idag och har nyss hällt i mig 2 koppar kaffe i hopp om att vakna till. Ska nu bege mig mot sophuset med lite skräp och sedan boka en tvättid. Måste få i mig någon lunch oxå samt gå på promenad med Oden innan jag cyklar iväg mot jobbet !


Då vet ni vad jag sysselsätter mig med idag !




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0