Nystart

Godmorgon !

Så har en ny vecka börjat och jag har nyss varit ute på en promenad med Oden och ätit lite müsli med havremjölk. Oden fick sig en lite extra lång morgonpromenad nu eftersom han ska vara hemma med Emil idag.. Tror jag ska gå en liten sväng precis innan jag far oxå så räcker det om han får en kissrunda vid lunch och så tar jag nästa prommis när jag kommer hem från jobbet efter 15 nån gång.

Mitt kaffe blev just klart så jag ska gå och dricka det nu och ta mig en macka.. Måste väcka bubben oxå å höra om han kan vara å besikta min bil idag kanske :)

I övrigt lär det nog inte hända så mycket spännande idag.. Blir att åka och handla en sväng ikväll men det är väl det enda :p




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0