Måndag

Ännu en dag till ända..

Blev en kort arbetsdag idag pga en avbokning.. Tusan. Hade behövt lite fler timmar. Blir jäkligt skralt med jobb denna vecka ! Imorn är jag hursomhelst ledig och ska åka upp till Fällan för att lämna Mercan och lite möbler samt hämta hem Passaten. När jag ändå är där ska jag fixa lite i huset.. Tömma garderober och sortera upp allt som finns där vad vi ska använda och vad som ska packas undan av dukar, gardiner etc. Sen torka ur skåpen och vika in Emils kläder hade jag tänkt. Får väl se vad jag hinner med !

Nå tillbaka till idag.. Efter jobbet har jag varit ute med Oden förstås, bakat jättegoda rabarbermuffins, diskat, lagat mat och sedan åkt ut till Gammelstan för att hämta några papper och en bok & film som jag lånade. For och tankade på vägen hem oxå så det bara är att fara imorn. Tänkte bege mig rätt tidigt ändå. Oden följer såklart med :)


Nu är det dags för kvällspromenad och sen kvällsmat för mig innan jag ska hoppa i säng och sova gott !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0