Måndag

Hellluuu !

Fint väder vi har idag va ? Storm och regn.

Jag har då varit ledig idag, Egentligen hade jag bara blomvattning på schemat men en snäll tjej på jobbet kunde ta det åt mig då det kändes lite väl onödigt att cykla iväg till jobbet i regnet för att jobba 20 minuter och så hem igen.

Har varit på promenader med Oden, lagat lunch, vikt lite tvätt, tittat på tv och sådant so far.. Nu ska jag dammsuga och sedan ta det lilla lugna innan jag börjar med middagen och sånt.. Tänkte laga en rätt idag med pasta och kyckling i sås med soltorkade tomater och sånt.. Blir nog gött :) Är då hungrig redan nu !

Har föresten varit och hyrt en film oxå på morgonen så det blir lite movie-mys idag med :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0