HELG !

Yihaaaw, Då är man ledig i två dar.. Fyfan så skönt ! :) Roligt oxå att den här veckan har gått så fort och att jag haft någorlunda bra med jobb :)

På Söndag kommer mina älskade älsklingar äntligen hem och som jag längtar ! Ska gossa ihjäl dem :) Fram tills dess hade jag tänkt lägga mina lediga dagar på att göra lite nytta.. Har ju slutat tidigt idag så nu ska jag snart åka ut mot gammelstan. Ska låna deras dammsugare och lämna en nyckel men även äta middag och bara känna lugnet lite innan jag beger mig mot Storheden för att handla mat.. Måste ju fylla på kylen lite nu när man inte bara ska vara själv här ;) Tanken är att dem stannar här resten av hans sjukskrivningsperiod förutom om man åker upp på helgerna och så då.. Men ändå :) Tror det blir bäst så oxå så Oden får ordentligt med motion osv, Emil kan ju inte direkt gå så långa promenader med honom på kryckorna.

Nånå.. Ska köpa något gott till ikväll och sen lägger jag mig i soffan, Antingen med en bok eller en film. Fredagsmys ! :) Imorn blir det att städa för hela slanten.


Nånå, Vi hörs !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0