Godnatt !!

Puuuuust, Jag är så trött !!

Steg upp vid 08.30 idag.. Gick ut med Oden, in och äta frukost, duscha, packa bilen och en massa sådant innan vi drog iväg. Överskattade som vanligt min bils förmåga att köra fort och vi kom fram mycket senare än jag hade planerat. Dessutom var det en jäkla massa vägarbeten överallt !

När vi kom fram så sent hann jag inte göra nånting alls i huset eftersom jag skulle på arbetsintervju ! Hehe detni, Säger vars det var sen när jag vet om jag fick det eller inte :D.. Nånå, Det tog ju en stund och sen hälsade jag på Josse.. Stressade vidare tillbaka till Fällan för att hämta Oden och packa in allt i nästa bil, tanka i Korpis och sen gasa mot luleå.. Passaten var lite mer fart i än Mercan så vi var i Luleå igen vid 22-tiden och då vart det ett Orginalmål från Max - Det var äckligt som vanligt, att jag aldrig inser att det är vider med slaffsiga äckelburgare. Nåja.. Mat i magen behövde jag efter denna dag på språng utan nåt att äta.

NU = SÄNGEN !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0