Goda resultat

Hej !

Idag har min lilla ullegulle varit på undersökning hos veterinären, Inte för att något är fel på honom utan mest som en säkerhetsgrej bara för att kolla så allt ser bra ut.. Speciellt nu när han bor så långt ifrån närmsta veterinär så var det ju lika bra att passa på när dem är här i Luleå :)

Det var Emil som var dit med honom när jag var på jobbet men det hade gått jättebra och dem hade kollat igenom hela kroppen, leder, ögon, öron, mun/hals etc. Oden hade varit så duktig så och inte fått några anmärkningar på nånting, Allt såg jättebra ut och han hade tydligen jättefina tänder och det var ju skönt att höra för jag har varit så orolig typ att han ska få tandsten eller nåt för att jag ibland glömmer bort och blir lite slarvig med att borsta bissingarna :p

Dessutom hade han fått mycket beröm att han var så lugn och snäll så i besiktningspapprena står det att han är en mycket lugn och stabil hund så då blev man ju såklart lite stolt i Mammahjärtat, Min lilla kille <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0