En dag till

Jag verkar inte bil nå ensam denna vecka huhu... Emil & Oden skulle egentligen åka igår och sen idag men tänka sig dem är fortfarande kvar. Det är ju såklart lite stressigt och jobbigt för mig när jag måste göra preciiis allt själv men som tur var har jag ju varit ledig både igår och idag så det har gått bra ändå :) Idag ides jag dock inte laga nån mat så vi köpte sånhär mat från Kalaskulan som dem säljer i kyldisken på vissa affärer.. Inte som hemlagat men det gick att äta iaf :)

I övrigt har det väl inte hänt så mycket idag.. Jag har hämtat ut ett paket, lämnar tillbaka en film, dammsugit, tränat lite trick med Oden, Spelat TP, Varit på promenader osv och så har Mamma varit hit en sväng.

Nu ska jag klä på mig efter duschen och gå ut med Oden på kvällsprommis, Sen måste jag göra någon kvällsmat och förbereda min frukost till imorn. Börjar kl 08 så det blir att stiga upp tidigt så jag hinner rasta Oden oxå.



Godnatt på er allihopa !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0