Baluba

Ooh vad fort veckan går och det är bra det ! I övermorn åker jag äntligen upp till byn igen :)

Jobbdagen idag vart ändå liite längre än den först skulle bli och det är bra, varje minut tas emot tacksamt. Jag hade dock inte tagit med mig nån lunch så det fick bli en latte och en chokladcroissant haha.. En riktig supermåltid va ;D Imorn blir det iaf full dag och sen har vi möte med facket kl 16 på kontoret. Efter jobbet är det packning som gäller för hela slanten så man är redo att åka direkt efter jobbet på Fredag :)

Nåja.. Det var lite kort om min dag, Nu ska jag göra guacamole till kvällsmat.. Ska dock inte äta min med chips utan på rostat bröd :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0