Wihoo

Jävlar vad snygg bilen är nu....
Vi var ju på Emils jobb och tvättade den så inte behövde man då stå och skrubba för hand med nån svamp utan först sprutade vi på avfettning, skrubbade den med nån stor mjuk borste och sen spolade av den några varv. Skrubbade upp fälgarna, hade bumpershine på stötor och däck åsen torkade jag av den invändigt samt putsade rutorna. SEN tog vi dessutom med nå fuskvax och gnuggade upp den med polermaskin och trasor efter det.. Tog bara bagagelucka och huv nu för att prova om det skulle funka (den är ju penslad blanksvart) men nu glänser den som en jävla hundballe så vid nästa tvätt ska vi vaxa hela bilen :)

Välförtjänt Grand De Luxe-mål efter det som vi nyss satt i oss och när Emil & Oden kommer in från lunchpromenaden ska vi åka till Storheden och köpa mat och filtar till Lincolnen.


Joo.. Jag tror jag glömt berätta



Den 4 Maj åker jag till London !!



Kommentarer
Emma

Vaaa ? Ta med mig...

2011-04-09 @ 16:21:53
URL: http://emmnie.blogg.se/
Åsa

hahahahaa "glänser som en jävla hundballe" va fan är de för uttryck :P har aldrig nånsin hört de :P

2011-04-09 @ 17:13:17
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0