Uäk

Vill ni veta hur min dag började ?

Känsliga läsare varnas...

Jo jag steg upp och kände en jävla skitlukt.. Åhneeej tänkte jag.
Men jo
, Oden hade blivit dålig i magen och bajsat inne.. PÅ FINA MATTAN. På det vita fältet... Så där är nu en brun fläck trots att jag skrubbat med rengöringsmedel. Mattan är förstörd... Och jag fick börja dagen med att torka skit, skrubba matta, skura golv och lite sådant kul.

Nånå.. Han har då fått fasta under dagen och både Mattias & Emil har varit hem och rastat honom så eftersom han verkar vara bra i magen nu har han fått 2 dl mat med mycket vatten i.. Han ska snart få mer med tanke på att han behållt maten och han i vanliga fall äter 6dl per dag så han är nog väldigt hungrig stackarn.

Vi har nyss kommit hem från Gstad så jag ska hoppa i duschen så man är klar tills Kniven mot strupen börjar ! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0