Trööökigt

Fan vilken skitdag.. Jag tror det är vädret som gör mitt humör så jävla pissigt ! Först på morgonen var det ju bara typ storm ute och när vi gick ut på lunchen med en lång härlig promenad i tankarna så regnade/snöade/haglade och stormade det så det var ju då inte direkt så härligt som jag tänkt mig... Nåja, Vi var ute här på ängarna så Oden fick rejjsa loss lite och sen promenad efter det så en 40 minuter fick vi väl ihop iaf.

Sen har jag inte direkt fått nåt gjort under dagen.. Tror det enda jag gjort är att diska så jag vet inte riktigt vart tiden tagit vägen. Stekte en schnitzel till middag och sen har vi varit ute i pissäckelvädret på en lååång promenad i rask takt så 50 minuter kanske. Kände hela promenaden hur dåligt humör jag är på... Bara allmänt jävla sur och irriterad och uttråkad. Nivet en sån dag när allt bara suger ? Tror det ultimata botemedlet just nu vore att åka till Godishuset och köpa en fet påse snarva å bara åka hem å gotta mig i soffan ! Får se om jag ids ? Låter ju jävligt lockande om inte annat...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0