Torsdag

Goddag !

Om ni bara visste hur trött jag är... Började ju tidigt imorse och har inte hunnit få mig en endaste kopp kaffe på hela dan ! Dags att göra nåt åt den saken kanske.. Skulle bara ta det lungt vid datorn lite innan jag river igång igen..

Dem kommer ju och putsar våra fönster imorn så jag ska plocka ner alla gardiner och flytta på blomkrukor osv så det tar ju sin lilla tid förutom att disken ska diskas, det ska dammsugas, hunden ska rastas och så måste vi ju få oss nån middag som idag blir Pannbiff med potatis, lök och skysås. Ska bli gött :)

Det är åtminstone inget på tv ikväll som man måste slösa sin tid på så jag ska nog hinna med allt :)



Dags att bege sig mot köket !



Kommentarer
Emma

Haha jo ja vet.. tyckte oxå de lät som nå gröt.. Men var faktikst rätt gott :D

2011-04-15 @ 18:33:20
URL: http://emmnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0