Tööpiskt

For till Gammelstan tidigare idag för att städa ur Mamsens bil å tjäna mig en slant men de var ju då lönlöst.. Så fort jag hade torkat färdigt en dörrsida kom ett jävla sandmoln å förstörde allt så då gav jag upp. Hur länge har det tänkt storma egentligen ??

Så Jag & Oden styrde kosan hemåt igen (Eller ja först åt jag god lunch i form av pastasallad med pepparrotscreme och bladspenat, sparris, ungsstekt kalkon och tzatziki) Kittlade dödsskönt i kistan ;D Tackade dock nej till bulla och kaffe för en gångs skull :D

Nu har jag nyss gjort en marinad på Soja, pepparrot, sweet chilisås, färsk chili och citron som jag hällt på ett par Lax-fileér som blir dagens middag. Har dock inte funderat ut vad vi ska äta till det ? Bulgur, ris, potatis, broccolimos ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0