Tisdag

Hej !

Idag är det kalas som gäller ! Tjohoo.. Undra vad för gott vi blir bjudna på ? Jag är sjuk, Det enda jag tänkt på ända sen igår är att "Namnam imorn får jag äta fika"  Sockerberoende or what?

Jag ska då nu hursomhelst alldeles strax börja med middagen.. Ska göra korv & pottis till Emil men åt mig själv ska jag prova göra broccolimos :) Efter det blir de snabba ryck in i dushen och sådant innan vi far.

Så, Nu ska jag börja sätta igång i köket så man kommer nån vart.. Får inte direkt myckt vettigt gjort här framför dumburken :)




Kommentarer
Amanda

joo mackor är fan godast på morgonen =) men nu har jag ju gått ner 8 kg ådå får man som ångest när man börjar tänka på att äta nå annat som inte är lika nyttigt :P hahaha..

2011-04-05 @ 21:23:09
URL: http://amaandii.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0