Söndag

Godmorgon på er !

Så var även denna helg slut.. Eller nä, Så pesimistisk ska jag inte vara det är ju hela denna dag kvar :) Och den hade jag tänkt utnyttja till max till skillnad från igår då jag gjorde ingenting. Givetvis har vi varit ute på morgonpromenad och ätit frukost. Nyss har ja slängt bort lite blommor som dött ifrån mig och sorterat upp tvätten för kl12 är det tvättstugan som gäller !

Ska kika runt lite här på datorn innan jag hoppar i duschen. Måntro om jag skulle dra iväg till Storheden sen på en liten handling bara.. Vi handlade ju i Torsdags men nu behövs det lite småsaker som jag inte tror kan vänta tills vi ska veckohandla nästa gång.

Jag tror det får bli så... Och så ska jag diska & dammsuga men det bör jag väl hinna med :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0