Söndag

Nu börjar jag bli uttråkad å vill att mina pojkar ska komma hem ! Dessutom är jag nå sjuuukt sugen på godis å har varit det sen igår.. Det var nämligen så att jag plockade en enorm godispåse igår på Willys som Mamma sen ska fylla våra påskägg med å ända sen dess har jag som fått för mig att "ååh juste jag köpte ju godis fan va gott ska gå å äta lite... FAN jag har ju inte alls nå godis" Sådär har jag tänkt flera gånger.. Det går som inte in i min ärthjärna att det inte finns en endaste godis här !

Jag har inte gjort så mycket speciellt idag annat än å tvättat och diskat... Laddat ner lite musik och lite sådant bara så det är väl inte så konstigt att jag börjar bli rastlös. Dessutom har jag Chipscraving oxå.. Vafan är det med mig - Det enda jag vill göra är å vräka i mig gosaker hela dagarna ! :D Ska gå å prova ett par av mina favvisjeans som jag högst får upp till halva låren så kanske jag kommer på andra tankar haha !


Nåja... Imorn har vi personalmöte kl08 och sen ska jag jobba en stund.
(Det första jag tänkte nu var åååh hoppas vi får nå gott fika på mötet) Men jag ska hålla käft :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0