Sammanfattning

Jo, Min dag då. Kl 9 steg jag upp och ringde Mamma för att höra om hon inte ville köra runt mig på ärenden idag och det gick bra för dem skulle ändå in till stan vid 10 så det var bara för mig att kasta i sig nå mat och på med nå kläder så for vi sen.. Kikade runt i massa affärer, åt lunch på Dagoberts och kollade i några affärer till innan vi åkte till Blomsterlandet och Dollarstore.. Vidare därifrån till Willys och sen hem till dem.

Tog det lungt där, bakade hallonkladdkaka och åt för mycket av en jäkligt god middag så mätt och belåten åkte jag hem igen där vid 18 så jag har verkligen flängt runt hela dagen men det är ju bra att man gör nåt vettigt för en gångs skull.

Nu skulle jag behöva fortsätta att fixa här hemma men det är lite svårt att slita sig från datorn höhö :D

På Blomsterlandet hade dem 3 för 100 av dessa blommor fast i lite olika färger & modeller då så såna köpte jag. Dem brukar inte dö såå lätt iaf haha :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0