Rövhål

Ja... Hur ska man lägga upp detta nu då utan att nämna några namn eller totalhänga ut någon.

Alltså jag ids inte ens dra hela historien men kortfattat - Oden får alltid utan några som helst problem följa upp till byn så intet ont ananades åkte vi upp alla 3 för att vara över påsken men får direkt vi svänger in på gården beskedet att Oden inte får komma in i stugan.. Inte så mycket som sticka in nosen. Jättekul.. Jättebra oxå att man får höra det när man redan är där istället för ja vad sägs om en dag eller en vecka innan så hade jag ju överhuvudtaget sluppit åka dit och stannat hemma med honom direkt.

Så efter att ha tvingats vara ute med honom en hel dag fick jag nog och tog med mig honom hem. Det känns ju helt klart nödvändigt att stressa som en jude efter jobbet för att åka 23 mil och vända hemåt samma sträcka igen mindre än ett dygn senare. Jag menar, Jag tror säkert att det finns roligare sysselsättningar och bättre saker att lägga sina pengar på.

Det kan säkert tyckas onödigt av mig att bara åka hem men sån är jag.. Tycker jag nåt är tråkigt så gör jag det inte, trivs jag inte nånstans så åker jag hem, beter sig någon illa så inte fan stannar jag i deras sällskap. Och är det så att min hund inte får vara där jag är.. Ja då ordnar jag så att vi får vara tillsammans. Han ska inte behöva sitta ensam i någon stuga när vi kan vara hemma tillsammans och ha det bra. Visst, Jag får sköta allt ensam nu i flera dagar och måste ordna hjälp när jag jobbar men det får det vara värt. Så pass viktig är han faktiskt för mig och jag tummar inte på hans välmående.


Kommentarer
Tilde

Fan vad dumt. Skulle också åkt hem direkt!!

2011-04-22 @ 23:09:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0