Nighty Nighty

Gud vad dagvild man blir såna här helger.. Men efter lite funderande har jag kommit fram till att det är Lördag idag ? Vi är då hursomhelst supertrötta och ska snart gå ut på sista promenaden så vi får sova sen ! :)

Vet inte om jag nämde det men påvägen hem från Pajala igår stannade vi förbi både hos min Farmor & Farfar och sen hos Milla så det har blivit väldigt många nya ställen & människor för Oden senaste dagarna med Stugan och hela Emils familj i Torsdags/Fredag och så min Mormors äldreboende idag + alla timmar i bilen då så jag förstår att lilla gubben är helt slut ! :)

Själv har jag väl bara att skylla på dåligt med sömn och mycket flängande... Ska hursomhelst bli jäävligt skönt med en tidig kväll :) Jag har nyss tagit in mattorna från vädring och skrubbat handfat, toa, badkar och golvbrunnen/avloppet så jag har faktiskt fått riktigt mycket gjort idag eftersom jag har torkat ur kylen, dammsugit och skurat oxå tidigare.


Snark och Godnatt !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0