Måndag

Gaaaah, Vad trött jag är !
Trött på att alltid vara trött oxå för den delen... Sover bra på nätterna gör jag mellan 22-07 eller 23-08 och det är ju inte speciellt lite. Dricker flera koppar kaffe och ibland slinker någon energidryck ner, sover på soffan när tröttheten tar över men ändå.. Snaaaarrrk*

Vi börjar ju närma oss lunchtid nu och jag har nyss ätit en somrig tallrik med Vitlökspotatissallad, kallrökt lax och lite hackade tomater och chili. Det var gött :) Ska ta mig dagens andra kopp kaffe nu och den har jag verkligen förtjänat ! Har nämligen skrubbat spisen ovanpå, runt om, bakom och under dvs dragit fram hela åbäket, gjort ugnsrengöring och skrubbat gallrena med svinto. Pjuh ! Jag skulle chansa på att det är bland det tråkigaste man kan göra i städväg så nu ska jag skjuta på det minst lika länge tills nästa gång :)

Ska springa ner i tvättstugan nu och hämta upp det sista sen får vi se om vi kanske tar en tupplur Oden och jag innan vi ska gå ut på långprommis. Var ute en kort sväng nu strax efter 10 så han kan hålla sig fram till en senare lunchpromenad.. Detta eftersom jag åker bort på middag dit han inte kan följa och därmed får en senare middagspromenad... Vad invecklat det blev :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0