Grillat

Mmm.. Maten blev god och vi åt oss mätta, pratade, drack och lyssnade på musik osv. Trevligt !



Vid 19-20 tiden åkte dem andra iväg mot Skellefteå och Jag stannade hemma med Oden :) Jag har plockat undan och diskat lite samt gjort viktiga saker som att deklarera ! Höll ju på att få en chock när jag kom på att det bara är två dar kvar ! Blev sur när jag såg hur lite jag skulle få igen men kom på att det är ju inte så konstigt med tanke på att jag gått skola och varit utan inkomst sen i Augusti.. Men ändå, Hade ju vart kul å få en massa pengar :) Priiisa gud, Skatteåterbäringen är här :D

Nåväl.. Jag har fyllt i papper till försäkringskassan, satt lite lönepapper och sånt i sina pärmar på sina platser. Lika bra att göra undan allt sånt innan jag far så det inte blir några förseningar med utbetalningar osv.

Nu ska jag hitta på nåt vettigt att göra ett tag innan det är dags för kvällsprommisen med Oden, Vi ska sova tidigt ikväll och imorgon på förmiddagen ska jag nog åka till Emmeli och kolla in hennes nya lägenhet :) Emil brukar ändå vara sånt tråkigt sällskap när han är bakis - Vill bara slöa framför teven ! Konstigt :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0