Fredag

Först och främst ska jag svara på Johannas kommentar här eftersom hon inte har nån blogg (Men borde skaffa!)

Jo det är så att jag jobbar ju som hemstäderska och nu idag anlitade jag själv städhjälp för första gången eftersom att jag haaatar att putsa fönster så fick en arbetskompis komma å göra det åt oss istället :) Sjukt skönt ! Det tog dessutom bara 2 timmar för våra 8 delningsbara fönster så dyrt blir det inte heller :) Och jaaa - Jag hade gärna tagit med dig till London.. Vi ska gå i en massa antikaffärer och på vintagemarknad :D


Nå.. Idag har jag ju då jobbat 9-16 och sen åkte jag hem och gick ut med hunden och han hade visst skött sig utmärkt och snällt & lugnt kommit å hälsat på Roberto som putsade fönstrena så nån vidare vakthund är han inte som gladeligen släpper in okända människor haha :D

Så kom Emil hem och vi åt middag tillsammans innan dem åkte... Har haft beslutsångest hela dan och bara tänkt på om inte Oden ska få vara hemma med mig istället men kom ändå fram till att han får följa med upp för jag känner inte riktigt att jag hinner ge honom aktivering nog när jag är själv och ska hinna med allt annat samtidigt så han fick åka upp med Pappsen ändå men jag saknar honom nå förskräckligt redan.. Lilla älsklingen <3

Och vad är det föresten för jävla skit att flytta vinterdäcksdatumet... Från och med imorn är det förbjudet att ha dem på och mina sommardäck är ju i Umeå eller Skellefte sååå det verkar som om jag får sitta hemma hela helgen haha nej jag ringer nog Mamsen å lånar en bil av dem för jag tänker INTE riskera böter no way. Sen hur jag ska ta mig till & från jobbet hela veckan är en annan femma.. Blir väl å cykla :D

Nu ska jag fortsätta här med att hänga upp gardiner osv.. Blir lite ljusare och somrigare färger nu i fönstrena !


Kommentarer
Åsa

är ju bara säga att du ska till fjällen i påsk om du bli stoppad då kan dom int göra nå :P

2011-04-17 @ 04:15:43
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/
Johanna

Hahaha :D Fyfaaan vad härligt!! :D Skönt å slippa göra de själv :p



Lyckost!!! Åh du kommer hitta sååå mycket fint, ta å köp en eller två extra resväskor du kan fylla med fynd!! :D

2011-04-17 @ 14:24:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0