Bubbelvatten

Jag har smakat 2 nya mineralvatten !


Den första är en av Ramlösas nyheter "Ananas" Den luktar precis som glassen Twister och smakar rätt likt den oxå (Varför kan alla vatten aldrig smaka lika gott som dem luktar?). Nåja det är en ganska fräsch och somrig smak iaf så den får 3/5 poäng av mig.
Ramlösas andra Nyhet är Vattenmelon som jag oxå ska smaka eftersom jag blev så besviken på Lokas Vattenmelon.



Sen har ju Loka kommit ut med en ny "Loka Likes L.A" serie med dem 3 smakerna Pineapple Crush, Peachy Peach och Coconut Dreams. Jag har provat den med kokos :)
Jag älskar kokos och tyckte det var en väldigt annorlunda smak på ett vatten.. Tyvärr är smaken väldigt svag och jag gillar inte Lokas bubblor.. Dem är lixom alldeles för stora. Luktar gott gör den däremot och hade gärna fått smaka starkare för att få högre poäng.. Nu blir det bara 2/5 :)



Kommentarer
Åsa

nämen de är ju bara leta upp nån liten by in i sverige å säga att du ska dit till påsk de kan ju int dom veta om du tala sanning eller int :P

2011-04-17 @ 14:17:56
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0