Älskade du

Ååh jag måste bara få skryta om min underbara hund.. Idag har han varit på Mormors äldreboende och charmat alla med sitt perfekta beteende. Jag älskar att Oden sköter sig så bra med nya människor, Det är mest med oss han känner eller har träffat flera gånger han visar sina olater som att slicka på en så fort han bara kommer åt eller hoppa osv :p

Jag åkte alltså till Mamma och dem vid 11tiden och åt lunch där i form av plättar med grädde och sylt innan vi åkte ner till Ingridshem där Mormor bor, Personalen där verkade älska honom och även gamlingarna... Oden själv älskade matresterna på golvet och matresthinken han hittade men då fick jag minsann sätta stopp - Så roligt skulle han inte få ha det ;D

Gick en promenad med honom uppe i Kyrkbyn och sen har han legat ute i solen med Mamma och stekt i säkert en timme.. Tänkte att det kanske var för varmt för honom och bad honom komma in i skuggan men nejdå, Efter ett par minuter var han ute igen.. Och kan ni gissa vart han är nu ? Jo han har brett ut sig på soffan på balkongen och lapar sol ;) Livsnjutaren.

Strax efter 15 åkte vi till Storheden och jag handlade en hel massa mat och nu är vi som sagt hemma igen. Ska snart börja fundera på någon enkel middag fast jag kanske dammsuger & skurar först.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0