Torsdag

Hejhej !

Idag är jag ledig och har börjat dagen med att ta en sjukt skön sovmorgon till 10.30 :) Steg upp och började göra nytta direkt som att ta ut sopor, tömma disk, äta frukost, dammsuga etc. Hade dock helt glömt bort att jag lovat Emil att följa honom på stan och köpa nya jeans när han slutar jobbet vid 17 så jag ska strax gå ner och sätta på tredje och sista tvättmaskinen och sen duscha så jag är klar och redo för shopping ;)

Till middag blir det inget speciellt utan bara köttfärssås & spagetti vilket är sjukt länge sen vi åt så jag vet då en viss gubbe som kommer bli överlycklig iaf ;)

Nä nu ska jag göra klart mina instuderingsfrågor på området "Mikroorganismer" som framför allt handlar om hur man förhindrar tillväxten av dessa i livsmedel genom obrutna kylkedjor, rätt temperaturer vid uppvärmning & varmhållning etc. Det finns många regler runtomkring allt det där ska ni veta.


Baciller ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0