Torsdag

Ehm.. Idag är jag typ mer död än levande. I may sound as a wuss men jag orkar verkligen inte med att sköta skola, hemstudier, jobb, ett hem, en karl och en hund samtidigt jag blir hyper stressad ! Skulle ju inte börja förrän 11 idag så jag tänkte att det inte gjorde nåt att jag var uppe lite senare igår och fixade med tvätt och sånt. Eh tji fick jag när jag blev väckt kl 07 av ett jobbsms... Vart så jävla arg att jag inte kunde somna om !!

ÅH, Om en timme måste jag ut på en 60minutersprom med hund, snabbt in och äta lunch, direkt iväg till jobbet. När jag kommer hem måste jag packa till imorn, laga middag, diska, ut med hund igen och så fortsätter det. Plugga måste jag oxå, det är ett jättttestort område vi har prov på nästa gång.

V41 börjar min praktik och då ska jag helt sluta jobba iaf. Då är jag i ett kök och "jobbar" Måndag-Torsdag och så har vi skola på Fredagar. Då har man åtminstone ett ansvar och krav mindre på sina axlar.

Nej nu är jag stressad.. Ont i magen och kroppen. Ska diska nu så jag hinner ta en powernap efter jobbet.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0