Tisdag

Tisdag idag, Men känns som Fredag. Antaligen för att jag varit ledig så länge och för att Emil åker upp till byn idag. Oden skall följa med honom så det kommer nog att kännas lite ensamt här helt själv ;p Ska bli skönt att sova länge på mornarna och slippa en massa promenader men mest ska det blir tråkigt :)

Ska till skolan idag kl13 för att lyssna på en föreläsning, hade tänkt cykla som vanligt men då hade jag så ont i halsen imorse så då tar jag nog bilen istället.

Jag måste packa Odens grejer nu, mäta upp hans mat osv, äta lunch, gå på en timmes promenad, sortera tvätt och en massa annat så det är dags att lämna datorn ! :)




Han ser mycket snällare ut i verkligheten ! :)



Kommentarer
Sanna

Aa precis! Och bara för att man gör hemifrån så spelar ju inte de nå roll, för man gör ju samma saker som alla andra ändå :)

2010-09-21 @ 12:48:56
URL: http://sannaallden.blogg.se/
Soppe - Nicole's morsa

Du har helt rätt i det du skriver. Men jag kände att jag var tvungen att "försvara" mig för det var rätt många som blev sura på mig. :s



Kul att du är in hos mig, du har kommenterat några gånger tidigare. Hur har du hittat hit? :) Jag är ju inte direkt en lulebo

2010-09-21 @ 13:30:15
URL: http://sbergdahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0