Sugarkick

Mmm.. Jag är av någon outgrundlig anledning så himla sugen på Chokladbollar..Asså jag gillar inte ens det ? eller jo det är ju gott men svinäckligt att knåda smöret när man bakar dem och man har så många äckliga minnen av att äta Chokladbollar som nån bak-rookie har gjort så det finns smörklumpar i dem. UÄCK. Men en Delicatoboll det vore gott.. Eller en arraksboll. Mmm :)

Öh.. Ja jag inser att jag just skrev onormalt mycket om chokladbollar men, .. Ja ni vet hur det är när man får ett såntdär plötsligt sug :D




Hursomhelst.. Jag ska strax käka middag, har varit och jobbat 3,5 h och sedan kommit hem, rastat hunden och druckit kaffe i sällskap av dagens reklam och radion. Hörde på radion att det var Trafiknykterhetens dag idag - Inte konstigt då att jag och en massa andra fick stanna och blåsa samt visa körkort :D Det gick bra, Jag var inte full :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0