Söndag

Hejhej !

Tänkte uppdatera nu då det blivit lite skralt under helgen då vi haft så mycket annat att göra. Emil är ute med Oden nu på middagspromenaden men jag stannade inne eftersom jag har ont i huvet och kände mig lite lat. Har ju ändå följt med både på morgonen och till lunch, sen är det ju ännu kvällspromenaden kvar så man får då motion så det räcker !

Vi har då varit onyttiga idag och köpte chips, dipp och lite godis. Till middag blev det en Thaigryta med älgskav i och ris då. Har även fått lite nytta gjort som att gå med sopot, plocka undan, dammsuga etc. Oden hade då inget emot dammsugaren så det var ju skönt :)

Men nu ska jag gå och hälla upp lite hundmat och plocka undan efter middagen i köket !





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0