Söndag

Till att börja med; Ja, Jag vet att inlägget nedan av någon anledning blivit publicerat 2 ggr men här i mitt arkiv finns det bara med 1 gång så jag kan inte göra så mycket åt det. Då vet ni det :)

Jag sitter just nu och äter Hjortron med grädde som efterrätt till min lunch bestående av kycklingnudlar ;D
I hallen ligger våra bordsben på torkning då jag äntligen tagit mig i kragen och målat dem. Dem ska få sig ett till lager färg och så ska såklart sidan dem ligger på målas när dem torkat. Den är nån jättebra färg vi köpt som inte luktar något alls så det gör inget att dem ligger inne, Hoppas bara att dem hinner torka innan Emil & Hund kommer hem :)

Och ja, Idag kommer dem äntliiigen hem. Som jag har längat !! :D


Sötnooos :)


Och ja, ha bor i en kartong haha, Bara tillfälligt dock som skydd för tapeten. Skall bygga någon riktig vägg av trä dit istället :)








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0