Senilo

Ååh, Ni tror inte jag glömde frimärken igen då ? Lite väl senil man börjar bli när man är 2 gånger till affären men båda gångerna kommer hem utan :D Haha. Får packa färdigt jackorna ikväll och göra ett nytt försök med frimärken imorn :)

Nåväl.. Det blev då en Explorer från systemet och så Tropisk juice, fanta citron och Schweppes pear & lime så då kan man dricka lite olika groggar, är ju så trist å dricka samma en hel kväll.

Handlade som sagt mat oxå.. Slank med lite godis som jag har ätit till Idol :) hihi

Emil är just nu och köper en ny bil - Kuuul för det är en compakt ! Ska tjuvlåna den en hel massa har jag tänkt :D

Nåväl.. Ska fortsätta lite på mitt skolarbete nu, Är egentligen ingen brådska eftersom vi börjar den kursen först imorn men det är ju lika bra att göra bort när man har tid & lust. Är hittils färdig med grupperna grönsaker, frukt & bär och rotsaker. Har alltså kvar bröd säd & cerealier, kött fisk fågel och mejerivaror.


Toodiloo...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0