PROV !

Kl 12 idag ska jag befinna mig på Lernia (skolan) för att skriva vårat allra första prov. Eller skriva, Vi gör dem på dator och vad jag förstod skulle det vara frågor eller påståenden och så skulle man sen kryssa i rätt alternativ. Känns nervöst när man inte vet ännu vilken nivå proven ligger på men jag tror det ska gå bra ! Så på Måndag börjar jag nog med Dryckeskunskap medans de andra läser Näringslära som jag redan har betyg i från Gymnasiet.

Ska bara göra mig iordning så ska vi som vanligt ge oss ut på en timmes promenad så ska det FÖRHOPPNINGSVIS gå bra att vara ensam hemma för vovvis. Han brukar vara helt slut när vi kommer in så jag kan åtminstone hoppas på att han lägger sig och sover.


Dessutom är det ju Fredag idag ! Har inte tänkt på det förräns nu, man blir ju så dagvild av att vara ledig lite mitt i veckan. Skönt med helg.. Inte för att det spelar så stor roll med tanke på att jag bara haft typ 2 timmars skola på hela veckan men helg är ju alltid helg :)


Nä nu måste jag byta om så vi kan bege oss ut ! Tror vi promenerar bort mot Aurorum idag oxå !



Grisen ;D

Haha och på tal om det, Kärt barn har många namn. Hittils kallar vi honom för Grisen, korven, trutas, puffi och en massa annat. Givetvis inte när vi ska kalla på honom då men annars :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0