Måndag, Ny vecka

God morgon, God morgon hör fåglar sjunga glatt god morgon, god morgon i köööör :)

Jag var visst trött imorse, Har inte hört när Emil steg upp, gick ut med Oden eller när han for till jobbet och då brukar han ändå vara rätt högljudd och vi har sovrummet brevid ytterdörren men jag klagar inte, Det var skönt med lite extra sömn :)

Som vanligt börjar jag alltid plocka direkt jag stiger upp, Man måste ju passa på när man ännu är pigg och inte har hunnit fastna vid datorn :) Så jag packade upp Emils väska, satte grejer i tvätten, vek sängkläder, plockade undan i köket osv... Måste diska sen oxå samt duscha så jag kan fara till affärn och skicka tillbaka en kofta jag beställde från H&M men som satt helt fult - Som alltid när jag ska köpa nåt, Är som att inga kläder sitter bra på mig !


Och vet ni vad jag är sviiinsugen på ?
Att sy ett lapptäcke ! Så jävla sött ju men vettefan om jag är nog duktig på att sy för det och om jag har tålamod först och främst haha :D Nåja, Man måste väl börja samla tyger först ändå så :)


Jag tänkte mig typ dem här färgerna

Fast med mindre rutor som det här, Fast allra finast tycker jag nog det är när man har rektangulära tyglappar


Dem här och en massa andra fina och dyra saker finns att hitta på www.systerlycklig.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0