Måndag

Hej på er !

Idag är det Måndag och en ny vecka.. Jag som hade planerat sovmorgon idag för att bli en lite mindre trött & sur människa kunde inte sova. Grr

Jaja, Dagen har gått bra ändå och jag har diskat, dammsugit och allt det gamla vanliga innan vi gick ut på en långprommis till Mjölkuddsberget och motionsslingorna där. När vi kom in igen kom Emma och hälsade på. Vi drack kaffe, surrade om lite allt möjligt och så fick hon mina anteckningar och instuderingsblad på kursen jag nyss läste klart som hon ska läsa ikapp nu eftersom hon börjar i samma klass som mig imorn :) Kul !

Nu har hon då nyss farit hem och jag tror att jag snart ska gå ut med hunden.. Emil hade svinont i smalbenet idag typ som benhinneinflamation ungefär så jag tänkte låta honom slippa promenaden. Sen blir det att börja med maten, Ska laga Kebabgryta idag som jag inte har ätit på säkert 5 månader så det ska bli skitgott :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0