Lördag

Sådärja.. Nu har man fått sig en välbehövlig liten powernap. Sov bara 20 min för att inte bli ännu segare men var väldigt trött med tanke på att vi var hemma vid 02 inatt och steg upp 07.30 för en morgonpromenad. Emil ligger och vilar nu på soffan så :)

Imorse har jag varit och köpt en 15kg hundmatssäck på Granngården, Vi kör på Carrier som var jättebra mat för Trojas känsliga mage, Oden är inte känslig på olika foder men vi hoppas ändå att det ska gå bra att byta. I sitt förra hem åt han oftast Royal Canin vilket är lite för dyrt för oss men enligt ägaren äter han det mesta utan några problem. Handlade mat åt oss själva oxå när jag ändå var i stan :)

Jag ska ta en kopp te nu och diska så blir det att städa ur bilen sen, Vi lånade en 08's Accord av en på Emils jobb så nu ska vi avlägsna eventuella skräp och hundhår :)

För övrigt går allt bra med lille grisen, Han verkar ha funnit sig till rätta nu, går runt själv, sover när han är trött och anpassar sig bra till våra regler. Egentligen vill jag duscha honom och klippa klorna men jag ska inte börja ge honom hemska upplevelser redan första dagen haha !




En sån bil vi körde igår, Sjukt skönt och gick så mycket fortare än om vi kört någon av våra egna. Väldigt bekvämt oxå :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0