Knopfria dagen

Som rubriken lyder har jag inte gjort många knop idag.. Har haft en såndär dag då allt känns tråkigt och trist å blä och jag vill bara gå och sova. Ungefär så.. Har fan inte ens fått nån middag lagad så de blev Korvguuuvers, Korvgubben med andra ord. Tog ett skrov, cola och en smältost. Mummiluttan var de :)

Men ändå, Nu när jag sitter här och skriver att jag inte har fått nå gjort idag så kommer jag på att jag har åtminstone jobbat, duschat, dammsugit, diskat, skrubbat badkaret, rengjort själva foten på toastolen och torkat av alla rör i badrummet så jag har kanske underskattat mig själv lite ;D

Emil & Oden for och köpte mat så jag kunde sova en stund och få ordning på humöret som han sa ;) Sen har de varit lugnt sen dess, Dem har varit ut på en långpromenad och då städade jag här hemma och såg tv :) Är förjävla hungrig nu trots skrovet till middag så jag måste göra mig nå kvällis och en stor kopp te med honung för ont i halsen har jag oxå :(




Kommentarer
Forgman

Vi har alla sådana "depp-dagar", bara att bita ihop och komma igen! =)

2010-09-15 @ 23:40:08
URL: http://www.buildingbrainandbody.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0