Jobb

Idag ska jag jobba.. Men bara 2,5h, Börjar kl 11 men var ändå tvungen att stiga upp kl 07 för att hinna med allt. Duschat och gett mat åt hunden har jag redan gjort, Just nu sitter jag och äter frukost och sen måste vi ut på en långprommis. Tydligen så är Oden en riktig liten fjant vad gäller vädret, Nu imorse regnade & blåste det ju och då hade han gått en bit bakom Emil och sett sur ut hela vägen, knappt velat gå men när dem var påväg hem igen sprang han nästan haha. Synd för honom då att det kommer vara kallt och jävligt närmsta halvåret :) Tänker då inte köpa nåt täcke åt honom innan det är kallt på riktigt.


Själv ska jag oxå vara lite kräsen med vädret idag och ta bilen, Kändes inte så lockande att cykla :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0