Good News

Fick veta för ett tag sen att Emma ska börja i min klass ! Först kunde hon inte börja utbildningen pga att hennes sommarvikariat höll på ända till i september men nu när 2 st hoppat av så ska hon få börja ändå om ett par veckor. Great då får jag en klasskompis :D Nog för att alla är trevliga och så men det är ju alltid kul med nån man känner lite bättre :)

----

Jag har bytt duschdraperi i badrummet och tvättat alla våra handdukar. Ska tvätta alla kläder och sånt imorn för då är jag ledig och har lite mer tid. Sen har jag diskat och lagat en sjukt god middag - Recept kommer.

Dags att dammsuga nu och ta en kopp kaffe eller nåt medans jag inväntar Emil. Vi ska åka på kvantum och inhandla nå småsaker när han är färdig med flyttlasset :)




Kommentarer
Jennifer

Tack :)

2010-09-01 @ 21:56:16
URL: http://artondeoktober.blogg.se/
Emma

haha nu har jag gjort rättning i inlägget :D

2010-09-02 @ 11:06:55
URL: http://emmnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0